Aby dodać wydarzenie należy:
- zalogować się lub zarejestrować na stronie - przycisk Zaloguj w prawym górnym rogu strony,
- pobrać formularz zgłoszeniowy zamieszczony w tabeli w WORD -
- kliknąć na stronie w link Dodaj wydarzenie,
- uzupełnić pola - Tytuł, Autor,
- wkleić wypełnioną tabelę w polu Opis. UWAGA! Prosimy o nieformatowanie tabeli.
- podać Miejsce wydarzenia lub informację, że wydarzenie ma formę online,
- podać Kontakt do organizatora,
- podać Dodatkowe informacje, czyli adres e-mail oraz numer telefonu organizatora.
W kolejnym kroku należy kliknąć w zakładkę „terminy”, gdzie można podać dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia.
Proszę upewnić się, czy wszystko zostało prawidłowo wypełnione, a następnie wybrać opcję Zapisz na w lewej górnej części okna.
Wydarzenie zostanie opublikowane po sprawdzeniu i akceptacji przez administratora systemu.
Wszelkie pytania prosimy kierować do administratora: tel. 886 929 666 lub pisać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.